poniedziałek, 13 marca 2017

CODZIENNY MAKIJAŻ- twarz

Dlatego iż mam dość duże problemy z cerą to staram się to ukryć tak bardzo jak się da, dlatego na codzień stsuje dość kryjący makijaż, aby czuć się komfortowo we własnej skórze, choć czasami są takie dni, że i to nie pomaga.
W dalszej części postu przedstawię Wam produkty, które stosuje.
PODKŁAD:
-Catrice
-odcień: 010 (najjaśniejszy) 
-krycie: bardo dobre, oczywiście nie 100% bo pewnie nie istnieje taki  podkład aby zakryć mój trądzik, ale z tego jestem bardzo zadowolona.
-cena: ok. 30 zł

KAMUFLAŻ
-Catrice
-odcień: Ivory (najjaśniejszy)
-krycie: po podkładzie używam tego kamuflażu i mogę powiedzieć, że bardzo dobrze kryje, wtapia się w skórę, nie robi plam.
-cena: ok. 12 zł

PUDER
-INGRID
-odcień: transparentny
-transparentny puder ryżowy, bardzo ładny zapach, daje go mało, aby tylko zmatowić cerę, a nie żeby ją dodatkowo rozjaśnić 
-cena: ok. 18 zł

****
Tak wygląda makijaż mojej cery, jeżeli jesteście ciekawi brwi, powiek itd. to piszcie! ;)

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie malujesz się za często bo to spowalnia regenerację skóry. :( Co do brwi to jestem mega ciekawa. Czekam na post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie malujesz się za często bo to spowalnia regenerację skóry. :( Co do brwi to jestem mega ciekawa. Czekam na post!

    OdpowiedzUsuń