sobota, 1 kwietnia 2017

PIERWSZY I DRUGI TYDZIEŃ KURACJI

Przepraszam, ze aktualizacje nie pojawiały się co tydzień ale nie miałam czasu.
Pierwszy tydzień kuracji minął dokładnie 22 marca 2017.
Jednym ze skutków obocznych, który się pojawił to bardzo suche usta, które cały czas muszą być nawilżane.





 DRUGI TYDZIEŃ KURACJI


 28 marca minął drugi tydzień kuracji.
Pojawił kolejny skutek uboczny- błona śluzowa w nosie zaczęła mi się przesuszać co skutkuje strupkami we wnętrzu nosa i krawawieniem. Mniej zaczęły mi się przetłuszczać włosy. Wcześniej myłam je codziennie, a teraz widzę, że będę mogła to robić jak na razie co dwa dni,a później rzadziej. 
Nie mam większych nowych wyprysków, goją mi się stare, a teraz gdy one schodzą widzę , że będę miała ogromny problem z bliznami które są naprawdę pokaźne.
Również w mojej kuracji nie pojawił się wielki wysyp, i mam nadzieje że  nie wystąpi!


























1 komentarz:

  1. Rzeczywiście można zaobserwować na zdjęciach poprawę cery. Oby tak dalej! Co do blizn to myślę, że nie masz się co przejmować. Po pierwsze pochodna witaminy A powoduje syntezę kolagenu, który zaś wspomaga regenerację skóry, a po drugie medycyna coraz szybciej się rozwija, więc na pewno znajdziesz coś co pomoże Ci zlikwidować te blizny. Znam również mnóstwo domowych sposobów, które przetestowałam na własnej skórze i działają! Oczywiście na efekty musiałam się naczekać ale lepsze to niż płacenie foruny za specjalne kurację. W przyszłości kto wie, może będzie mnie stać na takie rzeczy a ponad to cena może się obniżyć,jeśli wymyślą coś bardziej skutecznego.

    OdpowiedzUsuń